نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تغییر مسیر از تورین به پاریس در دقیقه 90 / پیوستن ده لیخت به یووه منتفی شد؟

تغییر مسیر از تورین به پاریس در دقیقه 90 / پیوستن ده لیخت به یووه منتفی شد؟

 

سرمستی 48 ساعته يوونتوس در راه صید كاپیتان آژاكس به نظر می‌رسد با پیشنهاد غافلگیركننده پی‌اس‌جی تمام معادلات و رویاهای بانوی‌پیر را برای جذب ستاره نوظهور و جوان فوتبال هلند ناكام بگذارد.

 

اوضاع نه‌تنها پیچیده كه بسیار وابسته به جدال «بهترین واكنش» در «كسری از ثانیه‌« شده است و در صورت تعلل یوونتوس و قطعی نشدن قرارداد همكاری این باشگاه با ماتیاس ده‌لیخت، پاریسن‌ژرمن با رهبری لئوناردو؛ مدیر ورزشی جدید و تازه‌نفس‌ خود آماده است تا با پیشنهادی اغواكننده، جاماندن در روند مذاكرات با كاپیتان آژاكس را با پیشنهادی به مراتب بالاتر از یووه جبران كند و ستاره هلندی را پای پله پروازِ آمستردام به تورین عازم پاریس كند.

 

پی‌اس‌جی كه در روزهای اخیر با مفروض دانستن فروش نیمار برنامه‌ریزی جدید و قدرتمندی در ماركت تابستانی برای خود تدوین كرده، به جز ده‌لیخت درصدد آوردن سرگئی میلینكوویچ ساویچ هافبك صربستانی لاتزیو به این باشگاه نیز است.

 

ماسیمو پاوان یكی از خبرنگاران نزدیك به باشگاه یوونتوس نیز با تأیید راه افتادن موتور محركه پی‌اس‌جی در بازار نقل و انتقالات، در خصوص پیش‌دستی و تغییر نتیجه نهایی انتقال ده‌لیخت به یووه هشدار داد.

 

باید مراقب بود! بازی بسیار پر ریسك شده و تنها با توافقی سریع با چاشنی صدور یك اعلامیه به پایانِ خوش خواهد رسید. باشگاه‌های بزرگی از جمله پاریسن‌ژرمن چنان بین دست‌های یووه و ده‌لیخت ایستاده‌اند كه می‌توانند مانع این پیوند شوند. راستش به نظر می‌رسد همانقدر كه نباید نگران توافق انجام شده با باشگاه آژاكس بود اما در خصوص تصمیم نهایی خود بازیكن می‌توان بیم به دل راه داد. همیشه پیشنهادات غافلگیركننده می‌توانند سناریوهای بازیكنان را تغییر دهند. در چند ساعت گذشته اصلاً خبرهایی خوبی در خصوص این انتقال نمی‌شنوم.

 

رسانه‌های فرانسوی نیز با تأیید رصد در سكوتِ لئوناردو در روزهای اخیر، از تماس او با مینو رایولا و ارائه پیشنهادی بالاتر از یوونتوس خبر داده‌ و مدعی شده‌اند كه پاریسی‌ها آماده‌اند تا با پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی در هر فصل، گزینه‌ای قاطعانه پیش‌روی او و موكلش قرار دهند تا آنجا كه آنها چاره‌ای جز پذیرفتنش نداشته باشند.

 

نبرد یوونتوس و پاریسن‌ژرمن در ساعات و روزهای پیش‌رو، تقابل «پول بیشتر» و «رایزنی مؤثر» خواهد بود و حضور ده‌لیخت در هر یك از این باشگاه‌ها در گرو نتیجه دوئل پاراتیچی با لئوناردو خواهد بود؛ در این بین البته نباید از گزینه سوم و مرموزی به نام «بارسلونا» نیز غافل بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: